onsdag 23 januari 2013

Onsdag-6 days to go!

Onsdag, mitt i arbetsveckan är vi idag. Av någon anledning vill jag ha det till torsdag idag, det har känts som torsdag hela dagen!
Att jag tycker tiden går långsamt kan ju bero på att jag nu har 6 dagar kvar på Våningen &Villan...sen är det dags för en ny utmaning och det ska bli galet roligt!
Berättar mer i dagarna...

I bildserien nedan är det först en outfit bild från idag-svart transparent blus och svart kort skinnkjol. Till det , stövlar i blåsvart mocka med högt skaft, hög klack och strumpbyxor i 100den.

En aw på Waynes blev det idag , innan jag gick inom och fyndade koftan jag kollat in tidigare men som nu var galet billig. Gillar knapparna på den, koftan är fin till slitna jeans eller skinnbyxor/kjol.

I min väska finns det alltid tandborste och tandkräm, och just nu är denna favoriten.
Den har en frisk smak med inslag av lakrits.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar