måndag 21 januari 2013

Fett eller flytt?

Jag hoppades att när jag vaknade idag skulle det vara helt snöfritt ute, att jag skulle känna solens varma strålar, höra fåglarna kvittra, se gröna blad på träden, tunt klädda människor på väg till sina jobb... Men idag var ingen sån dag, idag var inte dagen då det plötsligt händer. Men jag fortsätter hoppas för plötsligt händer det :-)
Istället har det vart en sån där kall dag, det blåser (vilket det alltid gör i denna stad och speciellt här nära havet) det har kommit mer snö, det är kallt på kontoret-vi har 3 stora skyltfönster och de är nog inte sen denna sidan 50- talet så kylan där inne är påtaglig! Men...solen har vart framme och den är alltid välkommen, min teamie Z var tillbaks igen och min prinsessa kom till kontoret idag och hälsade på, så det vann över vädret :-)

Mina nya boots gjorde sig fint tillsammans m mina svarta skinnbyxor och den tjocka koftan.
Nedan lite inspiration som jag har med från dagen...

Note to myself....inte glömma att fetta till mig till i sommar och gå i idé när vintern kommer!
Alternativt-flytta till värmen november-mars!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar