söndag 20 januari 2013

Kärlek och inspiration

Så var söndagen slut och min prinsessa har kommit hem igen efter att vart iväg över dagen. Inte mycket vi umgåtts denna helg, hon håller på att bli en vuxnare prinsessa och det går så snabbt! Hon sköter sig på allra bästa sätt och jag känner att jag gjort ett mycket bra jobb, so far!

Jag tillbringade min em hos E, mysigt var det med långfika och prat om livet, män, förhållanden etc.
Hemma igen ringde en annan vän och berättade om hur mycket jag betyder och att hon är ödmjuk för att få va min vän och att hon älskar mig för att jag är den jag är.
Om du läser det här A så säger jag det igen-du är fantastisk, nu och då och hur fin som helst, vissa saker är lika för alla och vi måste bara acceptera det vi inte kan förändra. Du är helt underbar A ❤och jag är glad för att du är min vän trots mina höga krav och starka integritet , och jobbiga frågor.

Nedan dagens inspiration, de lösare jeansen jag pratat om tidigare som jag ville ha till de nya bootsen och till klackar i vår-hämtad bild från Isabel Adrians blog.
Märk oxå att ingen alltid är piffad, stylad och snygg-inte kändisarna heller :-)

Sen har vi oxå Rihannas snygga korta frisyr-love it!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar