måndag 28 januari 2013

Bio

Godmorgon,
Regnet smattrar mot plåten i burspråket. Jag tänker mig att nu har den sista lilla snön som var kvar igår kväll försvunnit och det är våren som kommit, om än med regn. (Måste spola bort vintern)
Men nej, det är snöblandat som kommit och marken är återigen vit, fast detta kommer bli blask innan jag går till jobbet. Det blir gummistövlar idag!

Igår var jag på bio, hann hämta ut biljetter innan jag skulle på akupunktur. Vi ville se Rust and Bone men den gick endast på eftermiddagen, vilket faktiskt många bra filmer gjorde igår, så vi bestämde oss för att se Berättelsen om Pi. Hört både bra och dåligt om den.
Vårt omdöme är att den var vacker, lite väl långdragen men med bra underliggande budskap.

Idag är det tisdag och jag har haft lite insomna i natt, ska inta en stund på spikmattan. 3 dagar kvar på kontoret nu och det känns bra, känns bra med något nytt! Tiden här har vart mycket bra, jag har lärt mig mycket, gjort många bra och utvecklande saker, och jag kommer alltid va tacksam för den tiden. Men jag kom till den punkten att det inte gav mer och det var ohållbart för mig. Men tiden och kunskapen där kan ingen ta ifrån mig!
Jag hoppas det fortsätter gå bra, bättre och bäst för dem där!
Z , teamis,tack för allt jag lärt av dig och för att du är en sån underbar vän. Du är underbar och fantastiskt duktig i det du gör ❤

Nu är det dags att jogga ikapp morgonen
Men jag fick kommentar om att det var dax för nytt inlägg så här är det! (Ok ska bättra mig)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar