lördag 19 januari 2013

Lördag igen :-)

Så var det lördag igen, sovit sådär, men vem sover bra när jobbet jagar efter en i sömnen?!

Idag var det mor/dotter stund på stan. Inte jag och min dotter då utan jag och min mamma! Well, bättre sent än aldrig, jag fyller 45 om 3månader och detta var första gången.
Lite spännande var det allt att se om vi skulle va sams eller inte. (Hon konflikträdd och jag säger vad jag tycker) men det gick bra de 1,5 Tim vi gick på stan, sen mötte vi upp pappa och gick och fikade. Pensionärer som de är så har de ju bråttom hem sen till något, inte vet jag vad, men det är tur de valde stor latte iaf annars hade det inte vart lönt att sätta sig ner!
Sen kom E och vi gick på stan en sväng och kollade efter ett par boots som jag vill ha. Hittade exakt dem jag föreställt mig i mitt huvud och slog såklart till! Mycket nöjd!
Sen hade jag bokat varsin tid till E och mig för snygga naglar.

Hemma nu, väntar på att min prinsessa ska komma hem och mysa med sin gamla mamma. Tvättdax är det oxå :-)
Nedan bilder på mina nya pjux!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar