lördag 12 januari 2013

Lördag

Kändes inte som lördag idag, kanske för att jag ska jobba imorgon.
Började dagen med en kaffe och så fick jag ett samtal som gjorde mig paff och jävligt arg. Så jag behövde en pw. Kallt idag med hög luft och det kom små snöflingor.
Efter pw och lite fix drog vi ner på stan, jag var ju lite shopping sugen 😉

Just nu längtar jag efter klackar, slitna jeans som är lite lösare och uppvikta i benen och vit tunn blus, och till det min favvo clutch ! Är inne på t-shirts slitna jeans överhuvudtaget , så jag köpte några olika tischor och vit blus. En halsduk fick följa med också. Allt inhandlat på Zara och HM för väldigt lite pengar :-)



Så här kommer lite bilder på först två tshirts och sen vit blus och en grå tischa, sen min favvo clutch

Sweet dreams imorgon påbörjas en detoxkur jag beställt som jag ska viss er!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar